sobota 19. októbra 2013

Pink fuchsia and silver glitter nails

Čauko :)

Dnes vám opäť ukážem jeden z mojich výtvoroch na nechtoch. Tieto som mala už skôr, ale až teraz som si spomenula, že mám niekde tieto fotky. Tak som sa rozhodla, že urobím článok. Dúfam, že sa vám budú nechtíky páčiť :)



Samozrejme na začiatok  začnem s lakmi, ktoré som použila :
Miss sporty-Nail exper manicure, Rimmel London 60 seconds-260-Funtime fuchsia,
Oriflame Pure Color nail polish- light silver, trblietky
Ako podkladový lak som naniesla  lak od Miss Sporty Nail Expert Manicure. Je dvojzložkový, takže pred nanesením ho treba pretrepať, aby sa obe zložky zmiešlali.


Ďalej som naniesla dve vrsty laku od Rimmel London 60 seconds- 260 Funtime fuschia. Tieto laky od Rimmel sú jedné z mojích obľubených. Rýchlo schnú, majú široký štetček s ktorým sa super pracuje, celkom dlho vydržia a majú aj veľmi pekné farby. Tento lak je peknej tmavoružovej farby. 


Po nanesení laku od Rimmel som na končeky naniesla strieborný lak od Oriflame- light silver. A nakoniec som nechty posypala striebornými trblietkami.
A tu je výsledok :




Nezabudnite do kometárov napísať ako sa vám nechtiky páčili alebo nepáčili :D :)

6 komentárov:

  1. krasne!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherna!!
    Dovol abych vás pozvala na GIVEAWAY O VICHY sadu:)
    http://b-fashions.blogspot.cz/2013/10/omluva-aneb-velka-vichy-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne :) Miesto ružovej použijem červenú a hneď to bude vianočné :)
    GIVEAWAY: http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ako pozerám, ty máš na tie nechty fakt talent ! :) krása
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé komentáre :)