utorok 6. augusta 2013

Coral-Zebra nails

Čauký :)

Takže, dnes prichádzam znovu s nail postom. Nebojte sa nebudte to tu len o nechtoch :D Ale myslím, že týchto článkov tu bude asi aj tak najviac :D.

No dobre...tak ako ste už z názvu mohli vyčítať, dnes to budu "Kolárovo-zebrie" nechty. Áno, trochu čudný názov :D Dúfam, že sa vám budú páčiť. Ešte na úvod by som sa chcela ospravedlniť za ten kratší necht na prostredníku...zlomil sa mi tak som ho musela vypilníkovať a bolo mi ľúto to urobiť aj s ostatnými, lebo som ich dlho pestovala :D Tak teraz prejdime ďalej.


Začnem asi tým, aké laky som použila.
Z ľava: Miss sporty nail expert manicure,
 Eveline minimax & quick dry nail polis 806, Miss sporty et volia nail tip whitener,
 no name lak :D, Rimmel 60 seconds 800 black out.


 Ako podkladový lak som použila lak od Miss sporty nail expert manicure s vitamínom a kalciom,ktorý ste už mohli vidieť v minulom príspevku.


Ďalej som na  všetky nechty (okrem prstenníka) naniesla lak od Eveline minimax quick dry & long lasting polish v odtieni 806.
Kúpila som si ho ešte keď sme boli v júni na výlete zo školy v Poľsku, takže neviem či je dostupný aj u nás. Ale niekde na internete určite áno. Je to taká pekná oranžovo-korálová farbička. Pekné kryje v dvoch vrstvách. Čo je naozaj zaujímavé na tomto laku je to, že ma veľmi zvláštnu konzistenciu povedala by som takú penovú :D... Je to fakt zvláštne ešte som sa  s takým lakom nestretla. Ale po zaschnutí je pekne lesklý, takže sa nieje prečo obávať tejto konzistencie. Aj sa veľmi dobre nanáša. Čo sa týka výdrže je dobrý, žiaľ neviem vám povedať koľko dní vydrží na nechtoch alebo tak lebo ja si nechty lakujem skoro každý deň inak :D


Na prstenník som naniesla dve vrstvy laku od Miss sporty et voila nail tip whitener. Je to biely lak na končeky nechtov ale ja ho používam ako obyčajný biely lak. Ma štetček s krátkymi štetinkami, no ja si vždy zoberiem ten s dlhými a hrubšími :D A ako som si všimla už mi dochádza, takže si musím kúpiť nový. Pokiaľ máte dobrú skúsenosť s nejakým bielym lakom určite mi napíšte do komentárov :)


Potom som ešte na biely lak naniesla tento lak taktiež v peknej korálovej farbe, ktorý je tak trošku priesvitný a ma v sebe maličké strieborné trblietky. Značku vám absolútne neviem povedať :D Ale bude to len nejaký ten lak od vietnamcov asi :D 


A nakoniec som ešte prstenník ozdobila zebrími pruhmi s čiernym lakom od Rimmel london 60 seconds v odteni 800 Black out.


Tak a teraz sa môžte pozrieť na výsledok : 





Dúfam, že sa vám nechtíky aspoň trochu páčili. Budem rada ak mi napíšte váš názor do komentárov :)
Tak ahojte.

21 komentárov:

  1. nádherné nechty!
    vydarili sa a veľmi!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné ! :)

    Zvu Tě na moji první Giweaway! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné :) Taky se mi zlomil nehet a bylo mi líto zkrátit i ty ostatní, když jsou tak pěkně dlouhé, takže holt musím počkat než doroste a do té doby to moc neukazovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :D...Neostáva nič iné len počkať kým ten zlomený dobehne tie dlhšie :)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné nechtíky :) si šikulka :) korálovú farbu mám veľmi rada ...
    http://nelkamaniacofcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem krásne :) Ja takisto na leto je super :)

      Odstrániť
  5. mne takéto nechty nenarastú asi nikdy :(
    ale tvoje sú krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi povedené! Závidím Ti tvou délku nehtů. Já když si nechám růst nechty, tak mi do takové délky jako máš ty nikdy nenarostou. Jak ti dlouho rostly? http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)...ako dlho fuuha to ti neviem povedať ale bolo to dlho lebo mi rastú dosť pomaly :/

      Odstrániť
  7. Super to vyzerá! Ten accent nail to príjemne oživil a inááč dávam veľké plus, že nemáš umelé ale svoje takéto krásne nechty, fakt...;)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :)...Nad umelými nechtami som nikdy ani nepremýšlala a je to fajn pocit ak sa niekto opýta či sú umelé a ja odpoviem že nie :D

      Odstrániť
  8. Krásne nechty :O páči sa mi ten desing:) Skoda toho jedneho nechtu krátkeho ale to je chybyčka krásy ktorú mám pernamentne aj ja :(:D

    http://linda-f.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherný design nehtíků, jsi moc šikovná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadají skvěle :-))
    Budeme se sledovat navzájem? :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne...s tým zebrovým nechtom to vyzerá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This blog is great:)
    Add you and I invite you to me;)
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé komentáre :)