pondelok 20. januára 2014

Pink triangle manicure

Čauko :) Dnes vám ukážem nechtíky, ktoré som si robila v nedeľu. Dlho som rozmýšľala aké nechty si spravím, no nakoniec som sa inšpirovala jednou fotkou z netu.




Takže použité laky :

Miss sporty base coat,Orly ,Rimmel space dust, Essence top coat

 Ako podkladový lak som použila lak od Miss sporty. Bohužiaľ, už v drogériach nevidím ich dvojzložkové laky, takže som si zaobstarala tento. Zatiaľ mi celkom vyhovuje :)

Potom som nechty nalakovala Lakom od Orly - Orly mini v odtieni Kiss the bride. Je to bledulinko ružova farba. Lak kryje slabšie je skôr lepší pre francúzsku manikúru. Pre plné krytie som použila 3 vrstvy. S lakom som veľmi spokojná vydrží na nechtoch dlho a mam pocit že sa aj menej lámu. Nevýhodou je možno trošku vyššia cena kedže tento 5,3 ml lak stojí 4,99 eur ale je kvalitný takže jeho kúpu určite neľutujem :)

Po zaschnutí laku od orly som si na nechty nalepila pásky na francúzsku manikúru tie s tou strieškou :D  Tak som naniesla lak od Rimmel space dust v odtieni 003- Aurora a pásky odlepila.Tým vznikli malé trblietavé trojuholníčky. Tieto pieskové laky sa mi veľmi páčia, sú fakt super a dokážu oživiť hocijakú manikúru.
Nakoniec som nechty pretrela Top coatom od  Essence.

A tu je výsledok :





A tu je obrázok, ktorým som sa inšpirovala :

Na koniec by som vám ešte chcela ukázať hodinky Geneva, ktoré som si objednala z beangel.sk. Sú veľmi pekné a nosím ich stále :)



Dúfam že sa vám nechtíky páčili. Určite mi napíšte váš názor do komentárov budem rada :)

6 komentárov:

  1. krásne sú! :) možno raz, keď sa mi prestanú lámať nechty a krásne mi narastú sa aj ja na niečo takéto dám :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow krasne!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé komentáre :)