nedeľa 2. augusta 2015

Red nails with flower pinky :) (water decals)

Ahojte :)

V dnešnom článku vám chcem ukázať moju manikúru a prvú skúsenosť s water decals. Water decals po slovenský preložené : vodolepky sú vlastne nálepky na nechty, ktoré fungujú na tom princípe, že ich ponorite do vody na par sekúnd a potom ich vlastne nalepíte na necht. Ja som si svoje nálepky objednávala na ebay. TU nájdete tie ktoré som si vybrala ja. Sú to nálepky na celý necht s kvietkovaným vzorom. Nájdete ich tam mnoho s rôznymi vzormi napríklad pierka, zvieracie vzory, geometrické, motýliky, čipkované a veľa iných.




Tie ktoré som si vybrala ja sú na celý necht. Majú sivé pozadie a červené kvietočky. Na fotke vidíte len 8 nálepok ale nemusíte sa báť je ich dokopy 12 pretože som z každej strany 2 nálepky odstrihla. Ja som si nálepku nalepila len na prstenník a ostatné nechty som nalakovala červeným lakom, ktorý som zladila s kvietkami.
Najprv som si na nechty naniesla podkladový lak. Použila som lak od Gabrielly Salvete Whitener spevňujúci lak. Nieje to podkladový lak ale ja ho používam ako podkladový. Je fialový a pekné zneutralizuje zažltnuté nechty. Tiež nechty spevní a sú potom pekné lesklé.


Potom som nechty (okrem prstenníka)  nalakovala červeným lakom, taktiež od Gabrielly Salvete v odtieni 109. Je to krásny metalický červený lak. Nieje príliš tmavý ani príliš do oranžova. Je to môj najobľúbenejší červený lak :)

Pred tým než som si na prstenník dala nálepku ešte som si ho nalakovala bielým lakom pre istotu keby nálepka presvitala. Použila som biely lak od Essence gel nail polish v odtieni 199 wild white ways.


Najprv som si nálepku vystrihla tak aby mi sedela na môj necht , ponorila do misky s vodou na pár sekúnd a potom som za pomoci pinzety nálepku preniesla na necht. Nálepka mi fakt pekne sadla na necht a vyzeralo to naozaj super :) 
Úplne nakoniec som ešte všetky nechty nalakovala ešte top coatom od Essence gel nail polish Top coat, ktorý má krásny lesk, rýchlo schne a manikúra vám s nimi vydrží dlhšie.


Dlhšiu výdrž môžem určite potvrdiť pretože nechty som si lakovala v utorok dnes je nedeľa a nechty mám stále ako v prvý deň keď som ich nalakovala. S nálepkami som tiež spokojná ...sú pekným oživením manikúry a tiež sú vhodné ak sa vám nechce na nechty kresliť (alebo vám to nejde ako mne :D) tak si kúpte tieto nálepky a  máte to vyriešené :D


Tak a tu je už výsledok :






Napíšte mi ako sa vám táto manikúra páči a či vás vodolepky zaujali. :)

3 komentáre:

Ďakujem za vaše milé komentáre :)