piatok 3. apríla 2015

Recenzia: Garnier Essentials Hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť.

Ahojte :)

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na môj najobľúbenejší denný krém na pleť. Je to Garnier Essentials Hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť z výťažkom z lopúchu.

ˇ

Popis produktu:
 Aktívne látky : výťažok z lopúcha - dlhodobo udržuje v pleti prirodzenú hydratáciu, zmatňuje problematické partie tváre a chráni pleť.
 Účinky : dokonalá hydratácia a zmatnenie pleti.
 Výhody : hydratuje až 24 hodín, dermatologicky testované, nevytvára na pleti mastný efekt, je veľmi vhodný ako podklad pod make-up.


Čo naňho hovorím ja ?

Začnem asi obalom. Tento krém je praktický zabalený v krabičke ktorá je ešte obalená priesvitnou fóliou, to je určite fajn aspoň máte istotu že krém pred vami nikto neotváral.
 Samotný krém ma roztomilý fialový obal s bielym vrchnáčikom. V balení je 50ml krému čo je podľa mňa akurát mne vydrží celkom dlho. Cena sa pohybuje rôzne ale keď natrafíte na akciu stojí okolo 3,50 eur inak stojí 4-5 eur a zoženiete ho snáď v každej drogérii .
 Krém sa predáva ešte v troch variantách a to pre normálnu pleť, suchú a veľmi suchú. Moja pleť nieje suchá ale občas sa mi objavia nejake suché miestna preto som sa rozhodla vyskúšať tento krém. 



Vo vnútri sa nachádza krém bielej farby. Konzistencia je veľmi príjemná, príde mi taká trošku gélová. Na tvári sa pekne rozotiera a nezanecháva mastný film, čo mi vyhovuje kedže moja pleť nie je veľmi suchá takže potrebujem krém, ktorý nebude veľmi mastný ale aj napriek tomu bude dobre hydratovať. Vôňa je veľmi príjemná, svieža no nieje výrazná. Ja som s ním veľmi spokojná a používam ho už veľmi dlho. Mám už asi 5 balenie a myslím že zatiaľ ani iný kupovať nebudem. Nanášam si ho vždy po očistení pleti ráno aj večer. Je dobrý aj ako podklad pod Make-up. Pekne zmatní pleť no nevysušuje ju.



Tento krém odporúčam ak nemáte veľmi suchú pleť no občas sa vám objavia nejaké suché miesta ale potrebujete krém ktorý bude dobre hydratovať a nieje mastný. Ak je vaša pleť suchá asi by som ho neodporúčala možno vám jeho hydrtácia stačiť nebude ale to neviem posúdiť kedže nemám suchú pleť.

A aký krém používate vy ? Vyskúšali ste už nejaký z týchto od Garnier ? Určite mi napíšte do komentárov :)

Žiadne komentáre:

Ďakujem za vaše milé komentáre :)