streda 3. decembra 2014

Nude Black Flower Nails

Ahojky :)

Nude laky na nechtoch nenosím často, iba ak si dávam francúzsku manikúru. Radšej mám tmavé alebo pastelové laky. Ale minule ma v drogérii zaujal nude lak od Catrice. Tak som s nim vyskúšala niečo na mojich nechtoch vytvoriť :)




Najprv som si ako stále naniesla na nechty podkladový lak od Miss sporty. Potom som nechty nalakovala  lakom Catrice 51- I´am so a nude. Lak ma nude farbu s ružovým nádychom. Kryje slabšie kedže ma mliečnu konzistenciu, a preto je vhodný na francúzsku manikúru.
Pre plné krytie som naniesla 3 vrstvy ale končeky stále trošku presvitali. Pre lesk a rýchlejšie schnutie som nechty pretrela top coatom od Nyc - Turbo dry top coat. Po zaschnutí som sa nechty nalepila okrúhle čierny glitre a na prstenník som za pomoci stamping setu na pečiatkovanie z platničky konad m65 aplikovala kvetinový vzor. Dúfam že sa vám nechty páčia :)

Použité produkty:

Miss sporty Base a Top coat

Catrice- 51 I´am so a nude

Rimmel-800 Black out

 Nyc- Turbo Dry Top Coat




Žiadne komentáre:

Ďakujem za vaše milé komentáre :)