štvrtok 11. júla 2013

Light blue and glitter nails

Ahojte :)

Tak po dlhom čase sa opäť ozývam. Ako prázdninujete? Ja celkom fajn len som mala v pláne cez prázdniny prídávať viac článkov ale nejako sa mi to nedarí :D...Dúfam, že sa polepším. Dnes som si pre vás pripravila nails post. Tieto nechty som si robila včera večer a už sa mi nechcelo robiť fotky tak som ich urobila až dnes. Ospravedlnte ma preto aj za tie odtreté špičky nechtov, snáď to nie je až tak zlé :D...





No asi začnem tým, ako som si tieto nechty spravila . Tak ako prvé som naniesla na nechty lak od miss sporty nail expet manicure s vitamínom E a kalciom. Nie je to podkladový lak, ale skôr taký vyživujúci no ja ho poúžívam ako base coat a som spokojná.

 Potom som si nechty nalakovala lakom Colour alike v odtieni 451. Naniesla som 2 vrstvy. Je to taká svetlo modrá trochu do šeda. Ja som si ho kúpila v jednej drogerii, keď som bola na výlete v Poľsku. Neviem či sa predáva aj u nás, ale našla som stránku, odkiaľ je možné si ho objednať.  KLIK SEM              

Po nalakovaní som ešte na obe prsteníky nalakovala a posypala ich striebornými trblietkami/glitrami.
a nakoniec som nechty prelakovala vrchným lakom od Essence- gel look topcoat.

Tak a tu je výsledok :






A nakoniec vám sem prídavam fotku mojej novej sukne, ktorú som si minule kúpila. (možno ste si všimli že som ju použila aj pri fotení ostatných fotiek :D :)


Tak sa majte a dúfam ,že sa vám tieto nechtíky páčili...určite napíšte do komentáru svoj názor budem rada :)

15 komentárov:

  1. skvelé laky :) aj tvoj blog mala by si pridávať častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten vyživujúci lak mám tiež a je skvelý:)
    a podobné nechty som mala nedávno tiež, akurát som mala skôr takú mint farbu ako modrú:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your nails look so pretty :) I love pastels and glitter, especially together xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to moc pěkně, i když osobně na léto preferuji jiné barvy :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nehty vypadají skvěle, tyhle světlé barvy já můžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wonderful post...I like your blog.^^
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš veľmi pekný tvar nechtov! Môžem len závidieť, tie moje sa mi neustále lámu -_-
    a perfektná sukňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :)...žiaľ aj moje sa trochu lámu :/....

      Odstrániť
  8. GREAT POST:) your blog Is fab...do you have bloglovin??

    Check out my blog...Swedish dream houses:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé komentáre :)